نايــس شبــاب
اهلا بيك نورت المنتدى ...نتمنى لك دوام الصحه والعافيه
نايــس شبــاب
اهلا بيك نورت المنتدى ...نتمنى لك دوام الصحه والعافيه
نايــس شبــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شبابى وبناتى لجميع الاعمار صحبته ولمه وكلام من القلب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
Twitter
FacebookTwitter
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» تعريف الفوركس \ ماهو الفوركس \ تعريف تجارة العملات
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالسبت يونيو 22, 2013 12:00 am من طرف donya

» مرحبا بكم فى قسم دروس رابح نت للتجارة الالكترونية:
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 17, 2012 2:05 am من طرف donya

» من كان يريد امرأة كفاطمة فليكن رجلا كعلي
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:29 am من طرف عصفورة الجنه

» معادلة السعاده الحقيقيه
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:26 am من طرف عصفورة الجنه

» شهادة خبير للدستور للمعارضين
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:24 am من طرف عصفورة الجنه

» قبطية تعلن اسلامها فى مليونية الشرعية والشريعة اليوم
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:22 am من طرف عصفورة الجنه

» تحميل الدستور المصرى الجديد 30/11/2012 كامل
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:20 am من طرف عصفورة الجنه

» وظاااااااااااائف
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2012 6:16 pm من طرف 70da

» صور رومانسيه متحركه
ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2012 1:51 pm من طرف 70da

عدد مساهماتك: 0
الملف البيانات الشخصية تفضيلات التوقيع الصورة الشخصية البيانات الأصدقاء و المنبوذين المواضيع المراقبة معلومات المفضلة الورقة الشخصية المواضيع والرسائل الرسائل الخاصة أفضل المواضيع لهذا اليوم مُساهماتك استعراض المواضيع التي لم يتم الرد عليها استعرض المواضيع الجديدة منذ آخر زيارة لي

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 16 بتاريخ الإثنين يونيو 10, 2013 6:14 am

عدد مساهماتك: 0
الملف البيانات الشخصية تفضيلات التوقيع الصورة الشخصية البيانات الأصدقاء و المنبوذين المواضيع المراقبة معلومات المفضلة الورقة الشخصية المواضيع والرسائل الرسائل الخاصة أفضل المواضيع لهذا اليوم مُساهماتك استعراض المواضيع التي لم يتم الرد عليها استعرض المواضيع الجديدة منذ آخر زيارة لي

ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي

كاتب الموضوعرسالة
soma star
Admin
soma star

مصر مصر : مصر
الساعه : 2.30

ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Empty
مُساهمةموضوع: ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي    ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي  Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2012 6:56 pm

هحكيلكم على اول تجربة ليااا ازاي كانت وان شاء الله سهلة ما تخافوش

اولااا لازم الشعر سوري في الكلة يكون متوسط الطول

تانيااا هاتي سكر خشن وزيت زيتون وممكن كركم انا عندي من الاصلي مش بيضبغ الجسم لو اللي عندك بيصبغ الجسم بلاااش خالص اعملي الخليط دة وخليكي في التويلت جاهز

اول مرة بقااا انا كنت شارية مخدر كريم ايملااا وعاملة رماد من الفحم وجايبة قفازات من الصيدلية

وكنت جايبة سويت من النوع الحلو طبعاا

اولاا دخلت الجمام وغسلت بغسول وعملت سكراب لمدة عشر دقايق بالسكراب السابق وغسلت بغسول نسائي كويس جداا ونشفت بفوطة نظيفة وحطيت كريم املاا ونمت على جنبي عشان مش يشرب الملابس المخدر لمدة ساعة وشوية تروحي بعدين غسليه بسرعة وتنشفي المكان بفوطة نظيفة كويس جدااا
وبعدين تروحي تجيي القفازات انتو طبعاا عن غنى من الخطوة دي وتجيبي الرماد وتدلكي جامد بس بالراحة يعني بحزم هادئ

وتشدي الشعر لو طلع كان بها كملي بسرعة بس لاني مشعرة جداا عارفة دوشتكم رحت جارية على السويت ولزقت المكان بعسل نحل ونقطة ليمون افتكاسة من فتوكة برضوو ربنا يخلي كل الفتوكات
واشتغلت في السويت ما كملتش نص ساعة كله كله

بعدين بقاا تخلصي اغسلي بغسول طبي وحطي مضاد حيوي فيه كورتيزون انا بحط فيوسكورت ممتاز مرتين لمدة 3 ايام

نست اقولكم وجودة مراية بقاعدة تكون مكبرة دة شيء مهم جدااا
انا خف عندي الشعر للنص بس انا عارفة مشكلتي اكيد للي ما عندهاش مشكلة هيروح الشعر بسرعة جدااا

ازالة شعر المناطق الحساسة بسهولة تعالو تجربتي
صفحة 1 من اصل 1