نايــس شبــاب
اهلا بيك نورت المنتدى ...نتمنى لك دوام الصحه والعافيه
نايــس شبــاب
اهلا بيك نورت المنتدى ...نتمنى لك دوام الصحه والعافيه
نايــس شبــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شبابى وبناتى لجميع الاعمار صحبته ولمه وكلام من القلب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
Twitter
FacebookTwitter
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» تعريف الفوركس \ ماهو الفوركس \ تعريف تجارة العملات
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالسبت يونيو 22, 2013 12:00 am من طرف donya

» مرحبا بكم فى قسم دروس رابح نت للتجارة الالكترونية:
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 17, 2012 2:05 am من طرف donya

» من كان يريد امرأة كفاطمة فليكن رجلا كعلي
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:29 am من طرف عصفورة الجنه

» معادلة السعاده الحقيقيه
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:26 am من طرف عصفورة الجنه

» شهادة خبير للدستور للمعارضين
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:24 am من طرف عصفورة الجنه

» قبطية تعلن اسلامها فى مليونية الشرعية والشريعة اليوم
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:22 am من طرف عصفورة الجنه

» تحميل الدستور المصرى الجديد 30/11/2012 كامل
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2012 10:20 am من طرف عصفورة الجنه

» وظاااااااااااائف
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2012 6:16 pm من طرف 70da

» صور رومانسيه متحركه
وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالخميس أكتوبر 25, 2012 1:51 pm من طرف 70da

عدد مساهماتك: 0
الملف البيانات الشخصية تفضيلات التوقيع الصورة الشخصية البيانات الأصدقاء و المنبوذين المواضيع المراقبة معلومات المفضلة الورقة الشخصية المواضيع والرسائل الرسائل الخاصة أفضل المواضيع لهذا اليوم مُساهماتك استعراض المواضيع التي لم يتم الرد عليها استعرض المواضيع الجديدة منذ آخر زيارة لي

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 16 بتاريخ الإثنين يونيو 10, 2013 6:14 am

عدد مساهماتك: 0
الملف البيانات الشخصية تفضيلات التوقيع الصورة الشخصية البيانات الأصدقاء و المنبوذين المواضيع المراقبة معلومات المفضلة الورقة الشخصية المواضيع والرسائل الرسائل الخاصة أفضل المواضيع لهذا اليوم مُساهماتك استعراض المواضيع التي لم يتم الرد عليها استعرض المواضيع الجديدة منذ آخر زيارة لي

وصفه لوقف تساقط الشعر

كاتب الموضوعرسالة
soma star
Admin
soma star

مصر مصر : مصر
الساعه : 2.30

وصفه لوقف تساقط الشعر Empty
مُساهمةموضوع: وصفه لوقف تساقط الشعر   وصفه لوقف تساقط الشعر Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2012 7:30 pm

عدد 2 بصله
عدد 1 راس توم بلدى
عدد 1 حزمة جرجير
وحطتهم فالخلاط مع نص كباية ميه وفرمتهم
وبعد ما اتفرمو خلتهم نص ساعه ينزلو ميتهم وبعدين صفتهم بالمصفه واخدت ميتهم ودخلت الحمام استحما وبعد ما خلصت كبيت ميتهم على راسى وحطيت طشط تحت راسى علشان اللى يقع احطه تانى على الفروه وبقيت بفرك وادعك فى فروة راسى كويس وبعدها بقا عصرت شعرى ولبست بونيه بلاستيك وبنام بيه زى مهو معلش لازم تستحملى الريحه
انا عن نفسى كنت متردده جدا بسبب الريحه بس بصراحه خفت على شعرى واستحملت وكانت النتيجه اكتر من رائعه

انا عملت الوصفه دى حوالى سبع مرات لحد دلوقت كل اسبوع كنت بعملها مره وبجد اللهم صلى على خاتم النبيين سيدى وحبيبى محمد عليه افضل الصلاة واتم التسليم
مقلكمش شعرى اتغير وبطل يقع بقا يقع بالمعدل الطبيعى وما شاء الله تبارك الله من مميزات الوصفه دى واللى لحظتها كمان
1- بتدى الشعر لمعه جميلة
2- بتوقف التساقط لا جدال
3- بتطول الشعر ااااه والله بجد
4- بتنعم الشعر سبحان الله
5- انك مش هتتعبى فى غسلها لانك بتستخدمى ميتها بس

بس احب انبه لحاجه الريحه مبترحش بسهوله بتاخد وقت وكل ما تعرقى ممكن تحسى بريحه بصل فى شعرك فانصح اى وحده متجوزة بلاش وهى مع جوزها توزعه وتعملها ..
بس السر اللى قضيت بيه على الريحه انى جبت معلقتين نسكافيه ودوبتهم فى ميه وبعد ما غسلت شعرى بالشامبو والبلسم حطتهم على شعرى ونشفت وخلاص وجابت نتيجه هايله وبجد انا كان نفسى اكتبلكم تجربتى من زمان بس قلت لازم اجربها اكتر من مره عشان احكيلكم اللى لاحظته فعلا

لو عجبك موضوعى قيمى
ولو كسلتى هكب عليكى ميه البصل دى انتى فاهمه منك ليها لوها لاهاليها
يلا اشوفكم فى تجربتى الجاية اللى بعملها حاليا لنعومة وتطووويل الشعر

ملحوظة : ممكن وحده تيجى تقول المكونات دى هتبقا حاميه على الفروه وهتسبب تساقط بزياده لاه طبعا لانى هنا انا مخففه التركيز بنص كباية ميه وغير كده كمان انا مش هحط الالياف على شعرى انا بس اكتفيت بالميه بتاعتهم فمفيش منها ضرر لما تعمليها كل اسبوع لحد ما تلاقى التساقط خف وتوقفيها بس انا بانت النتيجة معايا من اول مره ..
وياريت اللى تجربها وتجيب نتيجة معاها تيجى تبشرنى وتفيد اخواتها باللى حصلها

فى امان الله

وصفه لوقف تساقط الشعر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» وصفه لتنوير والجه وإعاده شبابه